صادرات انواع بهترین زردآلو ایرانی به مالزی

از مقاصد صادراتی انواع زردآلو ایرانی چه می دانید؟ خوشبختانه نام کشور امارات هم در جمع خریداران بهترین زردآلوی کشورمان به چشم می خورد.
ایران با گزارشات جهاد کشاورزی به عنوان دومین تأمین کننده در بازار زردآلو فعالیت می کند که سالانه انواع بهترین زردآلوها به کشورهای خاورمیانه، آسیای شرقی و اروپا صادرات می گردد. در جمع بندی کلی لیست صادراتی زردآلو ایرانی، نام کشور مالزی هم به چشم می آید که سال 96 آمارها گزارش داده اند که مالزی دومین مقصد خریدار زردآلو ایرانی بوده است. همواره تلاش شرکت های تأمین زردآلو در توانایی صادرات به کشور مالزی ستودنی است و در واقع عامل چنین رشدی، استاندارد سازی طبق معیار سنجش جهانی بوده است.
امروزه قدرت تجاری حوزه کشاورزی ایران به جایگاه قابل تحسین عروج داشته است و بر منطق ارائه محصولات با بهترین رتبه کیفی پایبند می باشد. در این راستا با استناد به آمار کشورهای خریدار زردآلو ایرانی می توان بر بحث برتری جایگاه کشاورزی کشورمان اقرار نمود طوری که از کشور آسیای شرقی همچون مالزی هم تاجرانی برای خرید زردآلو با ایران در ارتباط هستند. خوشبختانه انواع زردآلو ایران در بالاترین استاندارد کیفی، مرحله سورتینگ را پشت سر گذاشته و با یک بسته بندی بازار پسند صادراتی آماده فروش به اکثر کشورها هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما