صادرات بهترین قیسی طلایی بسته بندی به اروپا

آیا می دانید که قیسی طلایی در اصل به خواست صادرات برای چه کشورهایی ارسال می گردد؟ خوشبختانه به پاس اجرای دستورالعمل بسته بندی مطلوب توسط نامی ترین شرکت ها، توانسته ایم بهترین قیسی ایران را حتی به اروپا هم صادر کنیم.
همه ساله صادرات قیسی طلایی زردآلو، شیرینی تجارت خشکبار را دو چندان می کند و می بایست قدردان زحمات شرکت هایی باشیم که با ارتقاء دستورالعمل های تولید قیسی، سنگ بنای صادرات را بنا نهاده اند و محصولات ما را به چند کشور علی الخصوص به اروپا هم صادر می کنند. بازارهای خاورمیانه مخصوصاً بازار کشورهای حوزه خلیج فارس و در همراهی آن از شمال گرفته تا غرب و شرق، به کشورهای همسایه صادرات قیسی طلایی بسته بندی شده ایران را داریم.
حفاظت از نام پرآوازه ایران در صنعت خشکبار با صادرات هر محصولی امکان پذیر است و در این راه توان برخی شرکت ها فروش قیسی طلایی بسته بندی به بازار تشنه و همیشه پرطرفدار خشکبار ایران است. بسیار مایه مباهات است که بتوانیم با تلاش به قصد صادرات، امکان تجارت فراتر همچون فروش بین المللی را بین کشورهای دیگر هموار سازیم و باید گفت تلاش ها عملاً ما را به نام صادرکننده انواع قیسی زردآلو در بازار جهانی معرفی نموده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما