عرضه عمده قیسی خشک شده به سراسر کشور

قیسی از خشکبار خوش طعم و مفیدی است که از خشک نمودن قطعات میوه هایی چون زردآلو به روش های مختلف به دست می آید. این خشکبار را می توان به تنهایی به عنوان میان وعده مصرف نمود و یا از آن در انواع خوراک و آش های محلی نیز برای افزودن طعم دلپذیر و بهتر غذا، استفاده کرد. جهت خرید این ماده غذایی می توانید به وب سایت ما به عنوان بهترین مرکز عرضه عمده قیسی خشک شده به سراسر کشور، مراجعه نموده و خرید خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، انجام دهید.

عرضه عمده قیسی خشک شده به سراسر کشور

دشواری های صادرات قیسی به اروپا

دشواری های صادرات قیسی به اروپا به طور کلی انواع خشکبار تولید ایران به خصوص قیسی خشک به عنوان بهترین و پر طرفدار ترین محصولات خوراکی در دنیا محسوب می شوند که به علت کیفیت بالا و طعم بی نظیر خود به بسیاری از نقاط جهان، از جمله کشور های اروپایی صادر می گردد. صادرات خشکباری چون قیصی به علت ارز آوری ای که برای کشور دارد، علی رغم دشواری های زیادی که در طی مسیر صادرات وجود دارد، از جذابیت زیادی برای تولید کنندگان برخوردار می باشد.

یکی از دشواری های صادرات قیسی به اروپا، رعایت فاکتور های کیفی محصول صادراتی می باشد‌. قیصی صادراتی به کشور های اروپایی باید دارای ویژگی های ممتاز باشد. این محصول جهت صادرات باید کاملا سالم و تمیز بوده، عاري از هر انواع آفات، سنگ ریزه ، شن و خاک باشد. همچنین طعم و عطر قیصی باید مطبوع بوده و مزه یا بوی غیر عادی ندهد. ضمن آن که ميیزان رطوبت موجود در این خشکبار باید کمتر از ۱۸ درصد وزن محصول باشد، تا در طی مراحل حمل و نقل و انبار، فاسد نگردد.

پس از تولید قیصی صادراتی و بسته بندی آن به صورت کاملا بهداشتی، این محصول آماده انجام مراحل صادرات می شود. امور اداری، پرداخت هزینه های گمرکی، هزینه تعرفه صادرات و امور ترخیص کاری و سپس حمل و نقل به کشور مقصد از جمله مشکلات صادرات خشکباری چون قیصی است. قیصی درجه یک ایرانی به بسیاری از کشور ها جهت مصرف در اروپا و عرضه در مراکز فروش و وب سایت های توزیع محصولات ویژه ایرانیان خارج از کشور، صادر می گردد و بازار فروش انواع خشکبار ایرانی در این قبیل کشورها، بسیار پر رونق نیز می باشد‌.

علل تاثیرگذار بر کیفیت قیسی خشک

علل تاثیرگذار بر کیفیت قیسی خشک از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت قیسی خشک، استفاده از میوه تازه سالم جهت تولید این خشکبار است. هر چه میوه ای که جهت خشک نمودن و تهیه قیسی به کار می رود، مرغوب تر و تازه تر و خوشمزه تر باشد، محصول از کیفیت بالاتر و بافت و طعم مطبوع تری برخوردار خواهد بود.

همچنین با توجه به این که روش های متعددی جهت خشک نمودن میوه برای تولید قیصی وجود دارد، بهتر است محصولی را انتخاب کنید که سالم تر بوده و توسط روش های ارگانیک و بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر، تهیه شده باشد. ضمنا از دیگر عوامل علل تاثیر گذار بر کیفیت قیسی خشک این است که بایستی در کلیه مراحل تولید این خشکبار، از شستشوی میوه گرفته تا خشک نمودن و بسته بندی قیصی، بهداشت محیط و کار به دقت رعایت شده باشد.

روش های تشخیص مرغوبیت انواع قیسی

روش های تشخیص مرغوبیت انواع قیسی برای تشخیص انواع قیسی مرغوب باید در درجه اول، به شکل ظاهری این خشکبار توجه نمایید. قیسی با کیفیت باید دارای اندازه درشت، پوسته براق و درخشان و همچنین سطح صاف و بدون هیچ گونه لک سیاه و یا کرم خوردگی باشد. هرگونه خراش و یا آفت زدگی در میوه تازه، باعث پایین آمدن کیفیت قیسی آن نیز می شود.

ضمن آن که انواع قیسی درجه یک باید دارای بافت تا حدودی نرم بوده و بیش از حد سفت و خشک نشده باشد‌. در صورتی که قیسی از طریق روش های صحیح تهیه و خشک شده باشد، نباید بخش به اصطلاح گوشتی میانی میوه از بین برود و باید نرمی و لطافت خود را حفظ نماید. این نوع از قیسی دارای کیفیت بالایی بوده و به تازگی خشک شده باشد. قیسی کهنه معمولا بیش از حد خشک می باشد.

همچنین برای بررسی کیفیت این خشکبار، بهتر است آن را تست نمایید. قیسی درجه یک باید دارای طعم مطبوع ترش، ملس و یا شیرین بوده، و مزه آن متمایل به تلخی نباشد. ضمنا به بوی محصول نیز توجه نمایید. بوی نا و گندیدگی نشان دهنده عدم کیفیت این خشکبار می باشد.

مجموعه ما یکی از معتبرترین و معتمدترین مراکز تولید و‌ توزیع انواع قیصی درجه یک بوده که این محصول را با بهترین کیفیت در معرض فروش قرار می دهد. در این مجموعه انواع قیصی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و بهره گیری از ماشین آلات مدرن و کارشناسان مجرب و متخصص، تولید و توزیع می گردد.

صادرات قیسی خشک شده به کشورهای همجوار

صادرات قیسی خشک شده به کشورهای همجوار در کشور ما با توجه به این که به طور کلی تمایل مردم به خرید و مصرف محصولات خوراکی از جمله قیصی خشک زیاد است، از این رو بازار تولید و فروش این گونه از خوراکی ها، از رونق قابل توجهی برخوردار می باشد. همچنین نظر به خواص منحصر به فرد خشکبار ایرانی به ویژه انواع قیصی درجه یک، صادرات این محصول نیز رونق خاص خود را دارد. از این رو تولید کنندگان و فروشندگان بسیاری در این عرصه فعالیت می کنند و بسیاری از آنها محصول خود را به کشور های همجوار ایران نیز صادر می نمایند.

برای خرید قیسی خشک شده درجه یک بهتر است به مراکز توزیع و فروشندگان معتبری مراجعه نمایید که خود، تولید کننده این محصول نیز باشند. در این صورت با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، ضمن اطمینان از کیفیت بالای قیصی، با حذف هزینه های دلالی و واسطه گری، این محصول را با قیمت مناسب تری نیز خریداری خواهید نمود.

جهت سفارش و خرید این محصول می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با انواع محصولات ما از جمله قیصی کاشان و اطلاع از لیست قیمت قیصی خشک زردآلو، هلو و آلو، همچنین از مزایای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان مجرب و متخصص ما نیز بهره‌ مند گردید. ضمن آن که امکان خرید این محصول به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق وب سایت مجموعه ما، جهت رفاه حال مشتریان محترم، فراهم می باشد. همچنین می توانید از مزایای خرید قیصی شیرین، ملس و ترش عمده و با قیمت های مناسب عمده فروشی، به همراه ارسال مطمئن کالا نیز برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما