فروش آلبالو خشک شده درشت درجه یک

فروش آلبالو خشک درشت در صورتی که یک بار خشک شده است را انجام می دهیم که شرکت ها و یا افراد پس از خریداری، مراحل شستشو، خشک کردن مجدد و گرید بندی را به جهت رسیدن به تولیدات درجه یک عملیاتی می کنند.

فروش آلبالو خشک
در خصوص فروش آلبالو خشک شده یا به حالت نرم خیس شستشو شده معاملاتی انجام می گیرد و یا اینکه از اول در حالت خشک بدون عملیات مجدد خشکانیدن مورد معامله است. همواره مصرف تمامی تولیدات آلبالو خشک با هر گرید بندی انجام گرفته، در بهره برداری از اقدام برای تولید فرآورده ای خاص و برای نیاز مصرف تازه خوری بازار ثبت می گردد که گرید بندی مرسوم از بابت اندازه، رنگ، نرم و خشکی و نوع رقم اسمی آلبالو صورت می پذیرد. هم اکنون درجه سایز ریز آلبالو خشک شده و تولیدات درشت سایز با بافت گوشته ای برای اقدام به سفارشات عمده در بسته بندی 3، 5، 10 و 12 کیلویی آماده می شود و خرده فروشی تولیدات آلبالو در پاکت های سلفونی چند گرمی نیز برقرار است.

شرکت تولید آلبالو خشک در تبریز

تولید آلبالو خشک مرحله به مرحله با استاندارد واقعی در شرکت های تبدیلی و بسته بندی دارای پروانه ساخت انجام می پذیرد که در تبریز پیش قدم برای این کار زیاد است و در کنار خشکبارهای مختلف، برای آلبالو خشک شده قابلیت تأمین تناژ بالا خیلی راحت پیوست داده می شود. گرید بندی در فروش آلبالو خشک نیز برقرار است که برنامه تأمین با قیمت متفاوت برای تولیدات مشمول کیفیت درجه یک، دو و سه صنعتی صورت می گیرد.

فروش آلبالو خشک

فروش آلبالو خشک ممتاز استاندارد

همه خشکبارها مشمول استاندارد خاص تولید هستند و تولیدات بهره مند از کیفیت ممتاز را با همراهی سفارش محصولات دارای کیفیت ضعیف می فروشیم. فروش آلبالو خشک سالم سازی شده با گرید بندی معمول تعریف شده را انجام می دهیم که پوشش تأمین را برای کل کشور پیوست می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما