فروش آلوچه خشک زرد و سیاه ممتاز

فروش آلوچه خشک برای مجموعه ما با کیفیت های مخصوص، ممتاز و بازاری امکان پذیر است که تولیدات آلوچه زرد و سیاه بدون لکه و خرابی در هر کیفیتی بسته بندی می شوند.
در ایران آلوچه خشک با رطوبت زیاد و یا به شکل برخوردار از رطوبت مجاز یا همان خشک تولید می شود که قیمت تولیدات خیس پایین تر است و تولیدات خشک با مدت ماندگاری بالا دارای قیمت بیشتری در بازار آلوچه خشک ها هستند.
آلوچه خشک زرد با گوگرد تولید می شود و آلوچه خشک سیاه را با نمک و یا به شکل طبیعی فرآوری می کنند که هر کدام جزو خوشمزه ترین و پرمصرف ترین خشکبارها هستند.
فروش آلوچه خشک

خرید آلوچه خشک زرد ارزان قیمت

فعالیت مجموعه ما برای تولید آلوچه خشک ها با پشتیبانی از طیف خریداران محصولی ارزان قیمت و برای تأمین تولیدات ممتاز جریان می یابد که در طول دوره فروش آلوچه خشک، موجودی انبار برای عرضه داشتن محصول با هر تناژی تکمیل است.
طیفی از مشتریان آلوچه خشک، جنسی ارزان که رطوبت بالا دارد را می پسندند و گروهی هم گزینه خرید تولیدات خشک مرغوب را انتخاب می کنند. می خواهیم بگوییم که می توانیم تأمین کننده خوب برای آلوچه خشک زرد باشیم.
فروش آلوچه خشک

فروش آلوچه خشک سیاه بسته بندی شده

آلوچه خشک شستشو شده و تمیز را در کارتن های شیک ۵ و ۱۰ کیلویی شیک تلسکوپی و ساده بسته بندی می کنیم و مشخصات چاپ شده روی کارتن ها بدون نام و نشان و یا با نام شرکت خودمان و برند مشتریان خواهد بود.
آلوچه سیاهی که ما عهده دار فرآوری آن هستیم را بدون کثیفی، با سایز یکدست تر، بدون خرابی و تمیز و شسته شده تحویل می دهیم و برای شروع کار می توان نمونه محصول را هم فرستاد.
آلوچه خشک های زرد طلایی و زرد یاقوتی و نیز نوع سیاه مجموعه ما را این طیف مصرف کنندگان درخواست می دهند:

  • فروشگاه های خشکبار فروش سطح شهر
  • کارگاه ها و شرکت های بسته بندی خشکبار
  • شرکت های تولید ترشک آلوچه

فروش آلوچه خشک با توجه به تنوع مشتریان در نام محصولی با بیشترین تفاوت کیفی و یا تفاوت از نظر سایز بندی انجام می پذیرد که میزبان خوبی برای تأمین همیشگی تولیدات متنوع آلوچه خشک هستیم.
فروش آلوچه خشک

فروشگاه اینترنتی آلوچه خشک بهداشتی

فرآوری آلوچه خشک هم باید در فضای بهداشتی به دور از هر گونه آلودگی انجام گیرد و همچنین خود محصول هم بدون داشتن عیب و ایراد خاص اعم از معیوب بودن و عاری از کثافات و آفت خاصی باشد. بسته بندی های مخصوص فروشگاه اینترنتی ما جهت فروش آلوچه خشک سالم و مرغوب در حد اوزان کمتر از یک کیلو هستند که می توانید لذت مصرف خوشمزه ترین آلوچه خشک ها را تجربه نمایید.
فروش آلوچه خشک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما