فروش زردآلو عسگرآباد درجه یک باغات ارومیه

فروش زردآلو درجه یک ارومیه را برای تمام آن شهرهایی که قبلاً سفارش داده اند پیوست می دهیم و باید گفت بیشتر تولیدات موجود باغات این شهر، رقم عسگرآباد می باشد.
بیشترین اصله درخت زردآلویی که در باغات خود شهر ارومیه و شهرهای دیگر استان آذربایجان غربی کشت می شود به رقم عسگرآباد اختصاص دارد. این نوع زردآلو برای تمام ایران قابل ارسال است که در واقع با بررسی مسافت هر شهر، زمان مناسب بارگیری محموله آماده شده در نظر گرفته می شود. خیلی از بارفروشان میادین میوه از کیفیت عالی زردآلوی ارومیه خبر دارند و هر ساله از تأمین کنندگان درخواست خرید تولیدات آماده را دارند. می توانیم فروش زردآلو را با چندین رقمی که بازار پسندی بالاتری دارند را انجام دهیم که پاسخ به مشتریان را با توضیحات دقیق از مشخصات زردآلو پیش می بریم.

فروش زردآلو

تأمین مستقیم زردآلو از باغات ارومیه

زردآلو را در حالت تأمین مستقیم از باغات ارومیه به فروش می رسانیم که واسطه ها از بین می روند. همچنین با نظارت بر عملکرد بسته بندی، سعی داریم تولیدات یکدست درجه یک برای مشتریان دسترس پذیر شود. زردآلو در لیست میوه هایی عضویت دارد که برای صادرات اولویت داشته و در هر سال مقدار مازاد برای پیوست همکاری های صادراتی در نظر گرفته می شود و یکی از شهرهای صادرکننده این میوه محبوب، شهر ارومیه می باشد.

فروش زردآلو

سایت فروش زردآلو عسگرآباد درجه یک

سایت عمده فروشی میوه و تره بار این شرکت، برای چندین رقم میوه مرتبط با هر فصل، تأمین را صورت می دهد که زردآلو هم جزو محصولات حال حاضر می باشد. فروش زردآلو را با قابلیت تأمین محموله ای با کیفیت درجه یک برای داخل کشور و فراتر از بازار داخل، جهت صادرات به انجام می رسانیم که دسترس پذیرترین رقم ها به نوع عسگرآباد، اردوباد، رقم نصیری و تبرزه که همگی شیرین مزه هستند، مربوط می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما