فروش زردآلو نصیری درشت درجه یک رسیده

فروش زردآلو نصیری را اجازه می دهیم تا این رقم تا زمان حالت کاملاً رسیده سالم بر روی درخت رشد کند و پس از برداشت، تأمین محصول درجه یک درشت یکدست سازی شده را پیوست می دهیم.

فروش زردآلو
یک اصله درخت زردآلو نصیری دارای باردهی بالا می باشد و شاخه هایی پراکنده به صورت میوه دهی تقریباً خوشه ای دارد. زردآلو رقم نصیری اگر زمان رشد خود را در حالت استاندارد پشت سر گذاشته باشد، دارای بافت شیرین مزه با درصد آب موجود متوسط و سایزی درشت خواهد بود و چنانچه خاکی که درخت زردآلو در آن بزرگ می شود را مقوی سازی کنیم و اگر خود درخت طبق زمان درست سمپاشی شود، میوه حاصل شده بدون لک و با رنگ یکنواخت و عاری از بیماری خاص را می توان برداشت نمود. همواره فروش زردآلو که متعلق به هر رقم اصله درخت این خانواده هست را به صورت رسیده سالم که تأییدیه کیفیت درجه یک را دارا می باشد را امکان پذیر ساخته ایم.

تأمین بهترین نوع زردآلو صادراتی ایران

بهترین نوع زردآلو موجود مرتبط با ردیف ارقام مورد تأیید صادراتی به نام لیستی از زردآلو نصیری، انواع رقم شاهرودی، زردآلو اردوباد، رقم قوامی و چند نوع دیگر قابل پیوست برای فروش انبوه می باشد. ایران تا سال 2018 در جمع کشورهای برخوردار از بیشترین دارنده ی اصله درخت زردآلو و حجم برداشت میوه آن می باشد که مراکز تأمین آماده به کار فروش زردآلو صادراتی در چند شهر مستقر هستند.

فروش زردآلو

فروش زردآلو رقم بسته بندی شده مرغوب

هر رقم زردآلو پس از چیده شده از روی درخت در سبدهای پلاستیکی بسته بندی می شود و تولیدات حاضر شده، یا مستقیم به خود بازار میوه تره بار ارسال می شوند و یا اینکه برای شرکت های صنایع غذایی و سورتینگ میوه تحویل داده می شوند. در کل روال فروش زردآلو به منظور ترتیب اثر دادن به نیاز هر طیف از مشتریان با هدف تجارت صادراتی و تأمین برای بازار مصرف داخل کشور انجام می پذیرد که همیشه بر اصل تأمین مستقیم تولیدات مرغوب پایبند بوده ایم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما