قیمت تولید قیسی زردآلو دودی شیرین

قیسی دودی شیرین را با شیوه قرار دادن زردآلوهای شیرین و ممتاز در تماس با دود گوگرد تولید می کنند که اگر حاصل کار تولید به محصول قیسی درشت و خوشمزه ختم شود مسلماً قیمت بالا نتیجه نرخ گذاری خواهد بود.
کار تولید قیسی دودی در حیطه و تخصص ما ایرانیان نهفته است و سال هاست که این کار را با دست به دست شدن علم تولید از پیشینیان تا به امروز عملیاتی می کنیم. زمانی که قیسی زردآلو دودی تولید می شود اهمیت غذایی محصول قیسی نسبت به زردآلو دو چندان شده و راحت برای فصل هایی که زردآلو تازه را نمی توان یافت، قیسی خشک قابل مصرف خواهد بود. تولید قیسی دودی در تماس زردآلو با دود گوگرد انجام می پذیرد که با کمی پشتکار امکان عمل آوری چنین قیسی خوشمزه ای برای اکثر افراد مشتاق میسر می باشد.
باید نکات ارزنده ای را برای رسیدن به قیسی دودی ممتاز رعایت کرد که از جمله اصول تولید، استفاده از زردآلوهای کاملاً رسیده، شیرین و بدون لک می باشد و چنانچه سایز درشت نیز رعایت شده باشد، نتیجه کار به کیفیت برتر محصول نهایی سوق پیدا می کند و برای همین نمونه قیسی های خوش رنگ و درشت بازار طعم شیرین مورد پسندتر و قیمت بالا دارند چرا که اصل کار تولیدشان با رعایت استانداردها شکل گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما