قیمت خشکبار قیسی صادراتی بسته بندی شده

قیمت خشکبار قیسی در ردیف رقم صادراتی دارای تفاوت هایی در ضمن تمایز کیفیت تولید این محصول می باشد که در کل تولیدات بسیار اعلا را با فرم نهایی بسته بندی شده برای معاملات پیوست می دهیم.
همه فعالان از خود تولید کنندگان تا فروشندگان حوزه خشکبار می دانند که قیسی زردآلو یکی از گروه محصولات صادر شده از ایران برای چند کشور می باشد و نسبت به تجارت بین المللی آن فرصت های ناب فراهم است. خیلی از شرکت ها در قرارداد ثبت کرده برای صادرات محصولات خشکباری، از تولیداتی به نام قیسی گوگردی و آفتابی میوه زردآلو بهره می گیرند تا تنوع و تعداد مشتریان شان همیشه بیشتر باشد.

قیمت خشکبار قیسی
خشکبار قیسی زردآلو برای مورد مقبول بودن برای بازار صادراتی، می بایست در بالاترین نمره کیفی سالم سازی شده باشد و بسته بندی آن در هماهنگی با قواعد قابل پسند شدن برای مشتریان انجام شود. همواره مرکزی صادر کننده برای ارقام قیسی می باشیم و برای نتیجه بخش شدن، قیمت خشکبار قیسی را با توازنی در رابطه با عوامل تأثیر گذار در روند ارسال به مشتری، نازل تر تعیین می کنیم.

سایت اینترنتی قیسی درجه یک

قیسی درجه یک در حالت استاندارد به شکل بسته بندی کارتنی به نام محصول فله و دستچین شده تولید می شود و در بازار این گروه تولیدات ممتاز تا اردیبهشت سال 98 با نرخ 250000 ریال و نمونه اعلا آن به قیمت 350000 ریال معامله می شود. سایت اینترنتی متعلق به این مجموعه، اطلاع رسانی درباره قیمت های روز قیسی مرغوب را انجام می دهد تا تصمیم گیری های مشتریان با برنامه پیش رود.

قیمت خشکبار قیسی

قیمت خشکبار قیسی گوگردی با کیفیت متفاوت

قیمت خشکبار قیسی می تواند متأثر از عواملی دچار تغییرات بخصوصی شود و شاید این تفاوت ها در یک سال بیشتر و تکان دهنده باشد و برخی سال ها هم بوده که تغییر با نسبت تفاوت خیلی کمتر اتفاق می افتد. اما در دو ماه اول سال 98 قیمت قیسی گوگردی به این صورت گزارش می شود که:

  • رقم درجه یک و صادراتی از 25 تا 35 هزار تومان نرخ بندی می شود.
  • قیسی دارای کیفیت درجه دو از 18 الی 23 هزار تومان به فروش می رسد.
  • و در نهایت رقم صنعتی قیسی هم تا حداکثر قیمت 12 هزار تومان عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما