قیمت عمده فروش برگه زردآلو دودی ارومیه

برگه زردآلو دودی از تولیدات مهم و درجه یک صنف خشکبار شهر ارومیه است که نمونه های بسته بندی شده آن را ضمن اولویت بندی جهت فروش عمده در بازار خود، به شهرهای ثالثی هم عرضه می کنند که قیمت ها را طبق اوضاع حاکم بر معاملات اعلام می کنند.
بی شک خیلی ها عضویت در صنف خشکبار را با نگاه به اهمیت آن با رضایت پذیرفته اند و طبق قواعد بازار خشکبار، یا خود تأمین کننده هستند و یا تنها فروشندگی را انتخاب می نمایند. امروزه شهرهای زیادی در منظر تأثیر گذاری بر بازار خشکبار، دارای جایگاهی هستند و ارومیه یکی از چند ده ها شهر خشکبار فروش و تولید کننده در این صنف می باشد. بازار ارومیه بیشتر با قیسی و برگه زردآلو دودی معروف است و چه بسا بهترین گروه میوه خشک زردآلو با نام ارومیه به تمام شهرها ارسال می گردد.

برگه زردآلو دودی
محصول برگه زردآلو و قیسی، باعث شده اند تا زمینه های شناساندن بازار خشکبار ارومیه به خوبی رقم بخورد و هم اکنون بخش اعظم تجارت روی برگه زردآلو و قیسی دودی از طریق مشارکت خشکباری های شهر ارومیه انجام می پذیرد. قابل درک است، در وضعیت پرتلاطم بازار خشکبار، شهرهای تأمین کننده حامی خوبی می باشند، چه بسا در فروش برگه زردآلو و قیسی هم ارومیه قبل تر از همه، شرایط رقابتی را طرح ریزی می کند تا قیمت ها برای تجارت با صرفه گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما