قیمت فروش عمده انواع قیسی زردآلو صنعتی

قیسی یا همان برگه در واقع خشک شده میوه زردآلو است که برای تهیه آن از دو روش سنتی و صنعتی استفاده می شود. در روش تولید به صورت صنعتی، آن را به وسیله دستگاه های اتوماتیک شسته، هسته آن را گرفته و خشک و در نهایت بسته بندی می کند. فروش عمده انواع قیسی زردآلو از کارخانه صورت می گیرد. قیسی زردآلو با کیفیت به دور از رنگ و افزودنی های مجاز تهیه می شود و برای جلوگیری از ورود میکروب و گرد و غبار، بسته بندی شده به بازار عرض می شود. 

قیمت فروش عمده انواع قیسی زردآلو صنعتی

عمده فروشی قیسی زردآلو استاندارد

عمده فروشی قیسی زردآلو استانداردفروش عمده قیسی زردآلو، در ابتدا از محل تولید آن که در آذربایجان شرقی قرار دارد شروع می شود و با قیمت مناسب و به صورت بسته بندی استاندارد به سراسر کشور عرضه می شود.
صنعت قیسی زردآلو یکی از صنایع رو به پیشرفت است که با وجود بازار های داخلی می تواند در آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و تولیدات آن به چندین برابر برسد.

بازارهای تولیدات قیسی زردآلو

بازارهای تولیدات قیسی زردآلوبازارهای تولیدات قیسی زردآلو در شهر های تولید این محصول قرار دارد. از مزایای تولید این برگه ها در دسترس بودن آن در تمامی طول سال است و اینکه با خشک کردن این میوه خواص آن ازبین نمی رود و در مدت زمان طولانی تری ماندگار است.
از این برگه ها هم به صورت خام و هم پخته استفاده می شود و دارای خواص بسیاری است از جمله:

  • از یبوست در دوران بارداری جلو گیری می کند.
  • به خاطر داشتن ویتامین C برای سرما خوردگی مفید است.
  • برطرف کننده تب  است.
  • برای سلامتی قلب مفید است.
  • به خاطر وجود ویتامین A برای بینایی مفید می باشد.
  • عملکرد قلب را بهبود می بخشد.

خرید قیسی زردآلو خشک شده

خرید قیسی زردآلو خشک شدهخرید انواع قیسی زردآلوی خشک شده از تمامی مراکز عرضه آن امکان پذیر است. برای تهیه این خوراکی لذیذ با قیمت مناسب می توانید از تولید کننده ی آن به صورت مستقیم این محصول را خریداری نمایید.
خرید این برگه ها در بازار به دو شکل بسته بندی شده و فله ای صورت می گیرد که نوع فله ای آن به صورت سنتی خشک شده است. طریقه خشک کردن برگه زردآلو به روش سنتی قرار دادن آن در زیر نور آفتاب است که رنگ این برگه ها کمی تیره تر می شود.

آسان ترین روش فروش قیسی زردآلو

آسان ترین روش فروش قیسی زردآلوآسان ترین روش فروش انواع قیسی زردآلو، از طریق راه اندازی وب سایت است. با این روش بدون هیچ محدودیتی می توانید از تمامی نقاط ایران برای محصولات خود سفارش بگیرید و آن را با کمترین هزینه ارسال نمایید.
در واقع با فروش اینترنتی می توانید محصولات خود را مستقیم با قیمت بسیار مناسب به دست متقاضیان آن برسانید. این روش فروش برای فروشنده و خریدار سودمند است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما