مرجع خرید قیسی زردآلو صادراتی درایران

هنگام خرید قیسی زردآلو صادراتی، میزان رطوبت، میزان گوگرد، فرانشیز و نوع بسته بندی باید برای کشور مقصد قابل قبول بوده و مشکلی ایجاد نکند. به همین دلیل توصیه می کنیم محصولات صادراتی خود را از مراکز معتبر با تجربه کافی در زمینه ساخت، فرآوری و بسته بندی محصولات خریداری کنید. از این رو کافی است با مراجعه به مرجع خرید قیسی زردآلو صادراتی درایران به سایت ما مراجعه کنید.

مرجع خرید قیسی زردآلو صادراتی درایران

ویژگی های قیسی زردآلو درجه یک

ویژگی های قیسی زردآلو درجه یک قیسی زردآلو یک میوه زردآلو خشک است. این محصول به صورت خام و پخته استفاده می شود و به عنوان دسر مصرف می شود. هر دو شکل این محصول فوق‌العاده خوش طعم هستند و طعم واقعا مطبوعی دارند، مخصوصا در سوپ‌هایی مانند فسنجان نباید از آن غافل شد. البته اثر درمانی این محصول ارزش افزوده دارد. امروزه از این محصول در غذاهای مختلف استفاده زیادی می شود به همین دلیل قیسی زردآلو در مراکز خرید مختلف با کیفیت بالا و قیمت مناسب خرید و فروش می شود.

زردآلو قیسی یکی از بهترین و خوشمزه ترین آجیل ها، دارای چندین ویژگی کاربری است که در بخش های زیر ذکر شده است: برخی از شهرهای ایران آن را به محصولاتی مانند مربای قیسی تبدیل کرده و محصولات دیگری تولید می کنند. برخی افراد دوست دارند از این محصول به صورت خام استفاده کنند و هر روز آن را به صورت خوراکی مصرف کنند. قابل ذکر است که استفاده از قیسی خام خواص بسیار بیشتری نسبت به سایر محصولات دارد.

این محصول را می توان به صورت جوشانده استفاده کرد و در صورتی که اضافه وزن دارید از این محصول استفاده کرد. از برخی سوپ ها مانند سوپ آلو نیز در آشپزی استفاده می شود. از قیسی سیاه به عنوان دسر استفاده می کنند. جالب است بدانید میوه خشک زردآلو قیسی تنها به یک نوع رنگ و ظاهر یعنی زردآلوی زرد محدود نمی شود.

در رنگ های دیگر مانند قیسی سیاه نیز دیده می شود. این قیسی یکی از مغذی ترین و لذیذترین انواع قیسی خشک می باشد که به همین دلیل جایگاه خود را در صنعت صادرات تثبیت کرده است. در هر صورت، چه بخواهید قیسی زردآلو آفتاب خشک درجه یک تهیه کنید و چه نوع دیگری از قیسی، باید به بهترین مرکز عرضه قیسی مراجعه کنید.

قطب تولید قیسی زردآلو در ایران

قطب تولید قیسی زردآلو در ایران قطب تولید قیسی زردآلو در ایران مرند می باشد این شهرستان بزرگترین تولیدکننده زردآلو در استان است و حدود چهار هزارو پونصد نفر در زمینه تولید و فرآوری زردآلو مشغول به کار هستند. در اوایل تابستان و نیمه اول تیرماه باغداران مرندی به تدریج برداشت زردآلو از باغات شهرستان را آغاز می کنند که مرند یکی از قطب های مهم تولید زردآلو در کشور و رتبه اول زردآلو در جهان است.

این استان در برخی از ارقام کشور از نظر کیفیت و طعم حرف اول را می زند. یکی از مرغوب ترین زردآلوهای شهرستان را عسگرآباد، نصیری، طبرز، اردوآباد و شاهرودی می توان نام برد که می توان آن را به صورت تازه یا خشک مصرف کرد. باغ سه هزار هکتاری زردآلو مرند دو هزار و ششصد هکتار بارور است که به دلیل عدم سرمازدگی بهاره و درختکاری در سال جاری بر تولید تأثیر گذاشته است.

پیش بینی می شود محصول شهرستان چهار هزارو پونصد کیلوگرم و دوازده هزار تن محصول در هکتار تولید کند که بیست و پنج درصد آن جدید و هفتادو پنج درصد فرآوری می شود. از طرفی به وجود هفده رقم زردآلو در مرند،می توان اشاره کرد که به طور متوسط ​​در هر هکتار از باغ سه هزار هکتاری این شهرستان یک و نیم نفر در مجموع حدود چهار هزار و پونصد نفر به صورت مستقیم در شهرستان مشغول به کار هستند.

حال شهرستان مرند بزرگترین و مهم ترین مرکز تولید قیسی زردآلو کشور است که سالانه بیش از نیمی از تولید زردآلو این شهرستان را به خود اختصاص می دهد. برای فرآوری و تولید به کارخانه های فرآوری قیسی می روند و در کنار آن کارخانه های تبدیلی برگ زردآلو، لواشک و آب میوه تولید می کنند.

تفاوت های قیسی زردآلو و برگه زردآلو

تفاوت های قیسی زردآلو و برگه زردآلو برگها میوه های خشکی از زردآلو هستند. برگها در مقایسه با قیسی کوچک، خشک و ترش هستند. در بازار گاهی زردآلو و برگ زردآلو اشتباه گرفته می شود و زردآلوی خشک را زردآلو می نامند. اما این درست نیست زیرا قیسی حاصل خشک کردن نوع دیگری از زردآلو به همین نام است. از برگ ها می توان به عنوان آجیل، برخی غذاهای مخصوص، دسر و … استفاده کرد.

قیسی یک زردآلو خشک به همین نام است. در مقایسه با برگ های زردآلو، قیسی غلیظ، خوشمزه و نرم است. برگ های خشک زردآلو را گاهی قیسی می نامند. اما با ثیسی طبع متفاوتی دارد. از قیسی می توان برای تهیه برخی غذاها، دسرها و آجیل ها به طور جداگانه استفاده کرد.

به طور کلی میوه های خشک شده از میوه هایی مانند هلو، آلو و زردآلو را برگ می نامند. قیسی فقط نوعی برگ زردآلو است. اینکه کدام یک را انتخاب کنید کاملا سلیقه ای است. اگر به اسموتی‌ها علاقه دارید، برگ‌های زردآلو برای شما مناسب است و اگر بافت گوشتی‌تر و خوش طعم‌تری می‌خواهید،قیسی برای شما مناسب‌تر خواهد بود.

قیسی نوعی زردآلو بسیار شیرین و خوش طعم است که در اکثر نقاط ایران یافت می شود. برگ خشک زردآلو را قیس و به آن «برگ» می گویند. قیسی یکی از سوغاتی های شاهرود است که به کشورهای همسایه صادر می شود.قیسی می تواند جایگزینی برای تنقلات سمی برای زنان باردار به عنوان منبع ویتامین ها و مواد معدنی باشد.

کلسیم موجود در مجرای ادرار باعث رشد مناسب استخوان جنین می شود. استفاده از قیسی در دوران بارداری می تواند از تغییرات ظاهری دندان، مو، پوست و ناخن زن باردار جلوگیری کند. قیسی حاوی مقدار زیادی آهن است و برای زنان باردار توصیه می شود.

عرضه کننده قیسی زردآلو صادراتی در آمل

عرضه کننده قیسی زردآلو صادراتی در آمل عرضه کننده قیسی زردآلو صادراتی در آمل این محصول را به صورت عمده به فروش می رساند کافی است سفارش خود را با مسئولان ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت سفارش خود را دریافت کنید. همچنین اطلاعاتی در مورد قیمت های صادراتی ارائه دهید.

قیمت قیسی زرد آلو صادراتی درجه یک بسته به برخی عوامل مرتبط با فرآیند تولید متفاوت است. این محصولات که اخیرا با فروش بالایی همراه بوده اند، اکنون در بازار ثبات دارند. تنوع قیمت هایی که به این شکل اعلام شد، تفاوت خاصی ایجاد کرده است. اگر می خواهید محصول مناسب را با بهترین قیمت تهیه کنید، می توانید به سایت عرضه کننده قیسی زردآلو صادراتی در آمل مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما