مرکز صادرات زردآلو نصیری شیرین ارومیه

زردآلو نصیری شیرین در بورس معاملاتی میوه جزو محصولات تابستانی مشمول صادرات شناخته می شود که جهت دنبال کردن اخبار کاشت و برداشت آن، می بایست بازار ارومیه را رصد کرد چرا که مرکز پرورش چنین رقمی هست.
زردآلو نصیری را باید به عنوان بهترین رقم و کاربردی ترین نوع زردآلوها شناخت و باید گفت که بازار فروشش طبق بررسی مصارف این میوه بسیار گسترده است و تا مرز صادرات انبوه هم پیش رفته است. جامعه کشاورزان ارومیه، در عرصه پرورش ارقام به مراتب شیرین تر و مرغوب تر زردآلو توانگر هستند و قادرند با اصول نوین و با متکی شدن به تجربیات شان، رقمی هایی را با هویت یکی از مرغوب ترین میوه ها پرورش دهند. زردآلو نصیری در مسیر تولید می بایست نگهداری خوب بشود که این رسیدگی ها حول چرخه ای شکل می یابد که بحث آب دهی و کود دادن به موقع را شامل می شود و نیز باید بر سایر عواملی که خطری برای پرورش محصول ممتاز هستند، نظارت خوبی گردد.

زردآلو نصیری
طی سال های متمادی، میوه های زیادی در ارومیه پرورش یافته اند که نتایج رسیدگی مطلوب به آنها باعث شده نام ارومیه در مبحث کشاورزی به نام مرکزی با اعتبار ویژه و جایگاه برجسته گفته شود. همچنین تمام میوه های ارومیه بازار صادراتی خوبی دارند که زردآلو نصیری یکی از ده ها میوه متعلق به شهر ارومیه است که در رأس محموله ی کشاورزی مرغوب به کشورهای متقاضی، زیاد صادرات می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما