مرکز عمده فروشی انواع زردآلو صادراتی ایران

این مرکز بهترین انواع زردآلو را مخصوص بازار صادراتی آماده می نماید که تولیدات موجود را برای مشتریان خارجی خریدار زردآلو ایرانی، طبق قواعد تجارت جهانی، عمده فروشی و صادر می نماییم.
ایران با یک اقلیم جغرافیایی بی نظیر و برخوردار از خاک حاصلخیز، مرجع کشت و مرکز تأمین انواع بهترین زردآلوها می باشد که سال های زیادی از قدمت پرورش زردآلو در ایران می گذرد. چندین شهر ایرانی شرایط مطلوب کشاورزی روی میوه زردآلو را دارا هستند که با عزم و توان کشاورزان این شهرها، هر ساله زردآلوهای مرغوب برداشت می شوند و فروش تا سر حد صادرات پیش می رود. زردآلو ایرانی شهرت جهانی دارد و در نقشه ها و منابع معرفی کشورهای تأمین کننده انواع زردآلو، نام ایران در رتبه دوم هست. خریداران خارجی زردآلو صادراتی ایران به تعداد 17 کشور رسیده است که عراق تراز تجاری زیادتری را برای خرید این محصول ثبت کرده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

زردآلو صادراتی ایران

بازار انواع زردآلو صادراتی

صادرات زردآلو ایرانی در انواع رقم با ماندگاری بالا و در طعم خوشمزه یک امر بدیهی است که در حقیقت ایران بازار تجارت صادراتی زردآلو را با پرورش بهترین ارقام گوناگون تسخیر کرده است. برای تمام کشورها که خریدار میوه هستند، کیفیت و طعم زردآلو اهمیت دارد و این خواسته شان با خرید مرغوب ترین انواع زردآلو صادراتی ایران مرتفع می گردد. همواره در ایران مسیر خرید و عمده فروشی زردآلو به شکل معاملات بین المللی هموار است که هم اکنون زردآلو صادراتی تولید ایران دارای نام و نشان ارزنده ای در بازار جهانی است.

انواع زردآلو صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما