مرکز فروش زردآلو شاملو درشت مرند

زردآلو شاملو طبیعتی دارد که رشد آن در جغرافیای کوهستانی با نتیجه ای مطلوب همراه می شود و شهر مرند پرورش دهنده این رقم می باشد. مرکز ما از سایز معمولی تا درشت ترین زردآلوها را به فروش می رساند.
همواره زمین های کشاورزی با موقعیت جغرافیایی متفاوت، برای رشد ارقام خاصی از زردآلو با کیفیت خیلی مناسب تر، کاربری دارند که در حقیقت با تحقیقات روی خاک و آب و هوای منطقه، نتیجه نهایی برای کاشت رقم مناسب زردآلو بیان می شود.

زردآلو شاملو
زردآلو شاملو نیز طی بررسی ها از نظر شاخصه های خاک شناسی، بررسی نیاز آبی و طبق تحقیقات فیزیولوژی رشد در جغرافیای کوهستانی بهتر رشد می کند که شامل استان های شمال غربی می شود. مرند از شهرهایی هست که شرایط و اقلیم مطلوب کشت زردآلو شاملو را دارد و مرکز ما تولیدات این رقم را بدون آفت زدگی و عدم داشتن بیماری قارچی به فروش می رساند.

فروش اینترنتی زردآلو شاملو

زردآلو شاملو با خصوصیات بافت خود از جمله درصد آب، سفتی و درصد شیره اش می تواند برای تازه خوری مناسب باشد. بازار مرند تأمین کننده رقم زردآلو شاملو نیز می باشد و چنانچه فردی خریدار باشد، می تواند مجموعه ما را در نقش فروشنده مستقیم آن سهیم بداند که در واقع اقدامات فروش را اینترنتی هم پیش می بریم.

زردآلو شاملو

خرید انواع زردآلو درشت مرند

سهم اختصاصی شهر مرند از کل ظرفیت رشد و پرورش انواع زردآلو در بین شهرهای هم استانی خود زیادتر است و هر ساله استان های همجوار، تهران، قزوین و کرج، نیاز زردآلوی خود را با مراجعه به بازار مرند برطرف می سازند. کیفیت زردآلوی مرند سال هاست اعتبار کافی را دارد که می توان خرید ارقام درشت با سلامت پوستی و گوشتی مطلوب را از این شهر انجام داد. بنابراین زردآلو شاملو و تمامی رقم ها از مبدأ شهر مرند با بهترین کیفیت قابل تقدیم با حجم نیازمندی مشتریان می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما