پخش عمده قیسی دودی خشک شده ممتاز

پخش عمده قیسی دودی را از حاصل خشک کردن اصولی آن یعنی بدون تغییر رنگ و طعم می باشد را به انجام می رسانیم که با رعایت نکاتی در نحوه تولید قیسی، می توان به محصول ممتاز رسید.
اصول خاصی در قبال ورود به کسب و کار فرآوری زردآلو خشک شده به نام محصول قیسی دودی و رقم آفتابی وجود دارد که اگر این نکات بدون مهارت اجرا شود، نباید انتظار تولیدات ممتاز را داشت. چنانچه قرار است در تولید قیسی به کیفیت ممتاز برسیم، در وهله ی اول لازم است زردآلوهایی بدون آفت و بیماری همچون نداشتن سفیدک، عاری از لکه باکتریایی، نداشتن پوسیدگی قهوه ای رنگ و عاری از جرب را انتخاب نمود.

پخش عمده قیسی
در مرحله دوم زردآلوی سالم روی شئ صاف مانند طَبَق پهن می کنیم. طَبَق ها را روی هم در یک اتاق برای گوگردی زنی آماده می کنیم و دود گوگرد را متناسب با حجم زردآلو در اتاق مخصوص بدون هیچ درزی روشن می سازیم. پس از گوگرد زنی طَبَق ها از اتاق بیرون آورده می شوند و برای اینکه رنگ شفاف و طعم زردآلو باقی بماند، بهتر است در سایه خشکانده شوند.

شهرهای تولید کننده انواع قیسی

در ایران بنا به آمار موثق کشاورزی، میوه زردآلو در خیلی از شهرها با اصلاح ارقام و توسعه کاشت این محصول پرکاربرد پرورش می یابد که همین آمارها استان های آذربایجان شرقی، سمنان، تهران، یزد، فارس و آذربایجان غربی را با بیشترین سطح زیر کشت معرفی می کند. شهرهای تولید کننده برتر زردآلو، سال هاست تحقیقات و تلاش هایی را برای بهتر شدن وضعیت باردهی درختان زردآلو به انجام می رسانند. در نتیجه ارائه توضیحات کشت زردآلو باید گفت در استان های نام برده شده، انواع قیسی دودی و آفتابی در حجم مشخص و بالاتری تولید می شود.

پخش عمده قیسی

پخش عمده قیسی خشک شده

قیسی خشک شده به نام رقم دودی و نیز آفتابی، طبق استاندارد سلامت تعریف شده، باید دارای رنگ شفاف و بدون لک و سیاهی خاصی باشد که در قبال قبول سفارشات، می توانیم بهترین قیسی دودی و آفتابی را تقدیم کنیم. در کل رسالت پخش عمده قیسی را با شرایط ویژه به سرانجام می رسانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما