بازار صادرات زردآلو تبرزه مرغوب ایران

بازار زردآلو تبرزه در کیفیت صادراتی با این اقدام نتیجه بخش می شود که تولیدات سورت شده با بسته بندی مناسب عرضه گردد. زردآلو ایرانی را در تناژ بالا به شکل یکدست سازی شده و با کیفیت مرغوب ارائه می دهیم.
یکی از زردآلوهای بازار پسند صادراتی به نام رقم تبرزه معروف است و کشت و پرورش آن در دو استان آذریجان شرقی و غربی در حالت توسعه داده شده دنبال می شود. همه ارقام صادراتی زردآلو از حیث موضوع کیفیت می بایست به شکل سورتینگ شده با سایز تقریباً یکسان که رنگ طبیعی کاملاً رسیده دارند بسته بندی شود که همواره در عملیات بسته بندی ابتدا زردآلو در ظروف پلاستیکی مخصوصی چیده می شود و سپس این ظروف داخل کارتن 5، 10 و 15 کیلویی پالت بندی می شوند.

زردآلو تبرزه

صادرات زردآلو مرغوب بسته بندی شده

در مبحث صادرات زردآلو مرغوب می بایست بسیار حرفه ای بود و با کسب تکلیف از مشتری، تولیدات موجود را به شکل سورتینگ شده در بسته بندی بازار پسند ارائه داد. خوشبختانه با استناد به آمار کشاورزی با وجود سرمازدگی بهاره، ظرفیت تناژ برداشتی از باغات زردآلو جوابگوی تکالیف تأمین درخواست بازار صادراتی نیز می باشد که شرکت های عمده فروشی میوه از زمان آغاز شده جهت برداشت زردآلو تا پایان آن، صادرات را با قوت پیش می برند. در این بازرگانی تکلیف عرضه انواع زردآلو باکیفیت را برای مشتریان در بسته بندی سبدی و کارتنی همراه ظروف یکبار مصرف به خوبی اجرایی و به نتیجه می رسانیم.

زردآلو تبرزه

فروش زردآلو تبرزه درشت

زردآلو تبرزه بومی استان های واقع در شمال غربی کشور می باشد که بازار اصلی برای این رقم از شهرستان های این دو استان کنترل می شود. رقم زردآلو تبرزه خوشبختانه شیرین است و سایز درشت و کوچک از این محصول رشد می کند که برای فروش در دو رتبه کیفی یعنی با کیفیت مرغوب و درجه دو موجود است. از دیگر برتری های این رقم می توان به قابلیت های کاربردی ارزشمند آن اشاره داشت که در حقیقت تولیدی های خشکبار، صنایع مختلف تبدیلی و تولید کنندگان ترشک و لواشک سازی از این محصول بیشترین خرید را به نتیجه می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما