صادرات برگه قیسی گوگردی خشک مرند

صادرات برگه قیسی خشک به همراه خود میوه زردآلو طبق روال هر ساله از شهر مرند انجام می پذیرد که رقم قیسی گوگردی در رأس تولیدات صادر شده دارای سهم بالاتری است.
هر ساله در شهر مرند قابلیت تولید قیسی گوگردی در میزان تناژی انبوه و با کیفیتی در حد عالی وجود دارد و به توانمندی تولیدی های این شهر هیچ شکی نیست چرا که طی سال های متمادی از بازار خشکبار مرند، تولیدات درجه یک در حال تأمین بوده است و تا به امروز نیز این چنین می باشد. در شرح تاریخچه فعالیت های شهر مرند در تأمین قیسی گوگردی این مبحث نیز به چشم می خورد که تولیدات ممتاز این منطقه با هدف صادرات به مقصد چند کشور ارسال می شوند که در کل سهمی از فروش کلی خشکبار قیسی در ایران به نام شهر مرند مالکیت خورده است.
همواره برگه قیسی گوگردی شهر مرند از خاطر طعم و ظاهر کم نظیرش، در طی سال های زیادی از سوی خریداران اکثر شهرها درخواست می گردد و نیز مسیر صادرات برگه قیسی مرند به پشتوانه تسلط در تولید گروه تولیدات ممتاز هموارسازی شده است. برگه قیسی گوگردی خشک در ردیف خشکبارهای پرمصرف حضور دارد و موقعیت خرید آن در تمام طول سال میسر می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

صادرات برگه قیسی

صادرات برگه قیسی گوگردی بسته بندی شده

بسته بندی کردن برگه قیسی گوگردی طبق استانداردها در جهت فروش و صادرات آن، نتیجه متمایزتری رقم می زند که در حقیقت میزان اقبال و اشتیاق خریدار نسبت به این تولیدات بیشتر می شود. اصل موضوع پیاده سازی مرحله بسته بندی در تولید برگه قیسی، برای مصرف کننده این پیغام را دارد که در شرایط بهداشتی، مراحل تولید انجام پذیرفته و می توان برای مصرف قیسی بدون دغدغه اقدام نمود. همواره از همین تولیدات بسته بندی شده در مسیر صادرات برگه قیسی گوگردی بهره گرفته می شود که طبق نتایج حاصل شده، مشتریان خارجی در کنار کیفیت خود محصول، به بسته بندی هم اهمیت می دهند و لازم هست تا فرآیند بسته بندی در کلیات تولید مهم شمرده شود.

صادرات برگه قیسی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما