عرضه مستقیم برگه زردآلو خشک در بازار تهران

برگه زرد آلو خشک از جمله محصولاتی است که از قدیم تا بحال مورد استفاده قرار می گرفته، این محصول دارای خواص زیادی است و به دو صورت صنعتی و سنتی خشک می شود. بیشترین تولید آن در خراسان، شاهرود و آذربایجان می باشد این محصول در شهرهای بزرگ از جمله تهران دارای نمایندگی های بزرگ است و به صورت عمده و مستقیم این محصول را در اختیار خریداران قرار می دهند. خرید آن از طریق سایت های اینترنتی در حال حاضر بدون واسطه نیز صورت می گیرد.

عرضه مستقیم برگه زردآلو خشک در بازار تهران

نکاتی کاربردی برای خرید بهترین برگه زردآلو

نکاتی کاربردی برای خرید بهترین برگه زردآلو همانطوری که گفته شد استان خراسان و آذربایجان و همچنین در تبریز قطب اصلی تولید این محصول می باشند و هر ساله مقدار انبوهی از برگه زرد آلو به بازارهای خشکبار به صورت پخش عمده عرضه می شود این محصول دارای بسته بندی خاصی نمی باشد و به صورت فله ای و کیلویی نیز به فروش می رسد این نوع برگه را می توان فراوری کرد و از آن لواشک و ترشک تهیه کرد.

خرید این محصول به دو صورت اینترنتی و حضوری صورت می گیرد همانطور که می دانید برگه زرد آلو را می توان در آفتاب به صورت سنتی و یا خانگی خشک کرد و یا آن را در دستگاه های میوه خشک بزرگ به صورت صنعتی خشک کرد ولی به صورت آفتابی تمام خواص در آن حفظ می شود.

در هنگام خرید سعی کنید برگه ای را خریداری که دارای رنگ روشن باشد دارای لکه های سیاه رنگ بر روی آن نباشد چون این لکه ها از رسیدگی زیاد و ماندگاری زیاد زردآلو می باشد عاری از هر گونه حشره و یا برگ و گرد و خاک باشد امروزه این محصولات را نیز بیشتر به صورت بسته بندی شده در اختیار خریداران قرار می دهند سعی کنید محصولی با کیفیت و استاندارد و بسته بندی را خریداری کنید.

آن را از فروشگاه های معتبر و شناخته شده خریداری کنید همیشه سعی کنید برگه زرد آلو که خریداری می کنید مقداری رطوبتی باشد تا از طعم خوبی برخوردار باشد ولی آن را باید در جای خشک و خنک نگهداری کنید بهتر است در یخچال نگهداری شود.

این محصول را گاهی وقت ها به صورت تیزابی نیز در بازار عرضه می کنند برگه زرد آلوی تیزابی شده را هنگام استفاده بهتر است بشورید هر چند دارای ظاهری زیبا و ماندگاری بالا می باشد ولی از مواد تیزابی شده بر روی آن باقی می ماند که بهتر است شسته شود از این محصول گاهی برای درست کردن انواع غذاها نیز استفاده می کنند.

ویژگی های برگه زردآلو با کیفیت

ویژگی های برگه زردآلو با کیفیت زرد آلو میوه ای است که نمی توان آن را در تمام فصول سال استفاده کرد برای همین آن را به صورت خشک شده مورد استفاده قرار می دهند برگه زرد آلویی که به صورت ارگانیک خشک شود دارای خواص زیاد و همچنین ویژگی های زیادی برای بدن می باشد از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زردآلوی خشک خانگی یکی از انواع میوه خشک است که بیشترین میزان استفاده را در بین مردم دارد، این میوه دارای خواص فراوان با ارزش تغذیه بسیار بالا است و ما توصیه می کنیم که برای سلامتی خود حتماً آن را در برنامه غذایی خود بگنجانید.
  • انواع مختلفی از این آلوهای خشک در طعم های شیرین، ترس و ملس در رنگ های سیاه و زرد تولید می گردد که به صورت کاملاً طبیعی در زیر نور آفتاب خشک شده و در حین خشک شدن هیچ نوع مواد نگهدارنده شیمیایی، گوگرد و غیره به آن اضافه نمی گردد و یکی از اصلی و بارزترین ویژگی آلو خشک تازه فرآوری طبیعی و نداشتن مواد نگهدارنده و مصنوعی است.
  • این آلو به دلیل تازه بودن طعم فوق العاده ای دارد و دارای رنگ و بوی مطلوب و شفافی است و ماندگاری بالایی دارد از آن جایی که تمامی آلوهای تولیدی کشور توسط کشاورزان زحمتکش و افراد خبره حاصل می شود، نمی توان گفت که کدام آلو نسبت به دیگری بهتر است و تنها می توان آن را از نظر درجه کیفی به درجه یک، دو و سه تقسیم بندی نمود.
  • آلو های تازه حالت روغنی و براق داشته و بدون هیچ نوع ناخالصی بوده که در بسته بندی های مناسب و بهداشتی به فروش می رسد.
  • برگه زردآلو، با طعم بسیار عالی و خوش مزه و روش تولیدی که دارد، بافت نه خیلی سفت و نه خیلی نرم داشته بلکه بافت آن گوشتی و آبدار است و فاقد هر نوع ماده اضافه می باشد.

راهنمای صادرات برگه زردآلو به اروپا

راهنمای صادرات برگه زردآلو به اروپا امروزه میوه خشک از جمله برگه زردآلو، یکی از پرطرفدار ترین تنقلات در سراسر کشور و حتی در خارج از کشور می باشد. این محصول توسط شرکت های بازرگانی در تجارت های بین المللی مورد معامله قرار می گیرد و یکی از دلایل آن ماندگاری بیشتر این محصول با میوه های تازه می باشد و شرایط نگهداری و ذخیره آن ساده و راحت می باشد.

کشورهای اروپایی برای خرید برگه زردآلو تولید شده در ایران، از هم پیشی می گیرند؛ برای همین به سبب ایجاد شرایط صادرات به این کشورها، اقدامات ارزنده ای صورت پذیرفته و نام برگه زردآلو و یا قیسی زردآلو ایران در لیست کالاهای صادراتی قرار دارد. برگه زردآلو به لحاظ جهانی شدن با استاندارهای بین المللی تولید می شود.

چون کشور اروپایی شناخت کاملی را نسبت به بازار خشکبار ایران دارد همین امر باعث صادرات به این کشورها شده است در ایران شرکت های بازرگانی زیادی هستند که مسیر صادرات خشکبار از جمله برگه زرآلو را به اروپا و سایر کشورها ساماندهی می کنند.

برای صادرات خشکبار به اروپا می بایست قوانین وضع شده از سوی اتحادیه اروپا برای بسته بندی، شرایط ورود کالا و همچنین قوانین و ارزش گمرکی کشور وارد کننده و صادر کننده باید مورد بررسی قرار گیرد از جمله شرایط می توان گواهی امنیت یک درخواست رایج توسط اتحادیه اروپا، گواهی محصولات ارگانیک و حفاظت از محیط زیست از جمله شرایط صادرات محصولات به اروپا می باشد.

نحوه صادرات این محصول بدین گونه است که می‌ توان با بازرگانی فروش این محصول در تماس بود، میزان سفارش خود را گفت و نوع بسته بندی آن را هم انتخاب کرد سپس محصول را با قیمت روز و پس از انجام خدمات گمرکی و بارگیری دریافت نمود که صادرات محصول مستقیم از کارگاههای تولید کننده انجام شده و مستقیماً به دست مشتری خواهد رسید. توجه داشته باشید که کیفیت این محصولات تضمینی بوده و بسته بندی آنها طبق سفارش مشتری انجام می شود.

توزیع بی واسطه برگه زردآلو خشک درجه یک به تمامی کشور

توزیع بی واسطه برگه زردآلو خشک درجه یک به تمامی کشور توزیع بی واسطه برگه زردآلو خشک درجه یک به تمامی کشورها از طریق شرکت های بازرگانی و گمرک صورت می گیرد و برای حذف واسطه ها می توان این نوع محصولات را با بسته بندی های استاندارد از طریق سایت های اینترنتی در حال حاضر، به سایر نقاط کشور با قیمت مناسب صادر کرد. توزیع بی واسطه این محصول در داخل کشور نیز از طریق سایت های اینترنتی خرید و فروش می شود و از لحاظ زمانی مقرون به صرفه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما