فروش انواع قیسی زردآلو دستچین شده

قیسی میوه خشک شده ی زردآلو است، که بر اساس روش تهیه، به دو نوع گوگردی و آفتابی تقسیم بندی می شود. قیسی هايي که به روش آفتابی خشک می شوند، معمولا رنگ تیره تری دارند و قیسی سیاه نام گذاری می شوند. قیسی هايي هم که با دود گوگرد خشک می شوند، قیسی دودی نام گذاری می شوند. این محصول بیشتر در شمال غرب کشور، از جمله شهرهای تبریز و مرند تولید می شود. و فروش قیسی زردآلو بیشتر از همه در شهر مرند صورت می گیرد، چرا که از مرغوبیت بالایی برخوردار است.

فروش انواع قیسی زردآلو دستچین شده

خرید قیسی زردآلو آفتابی

خرید قیسی زردآلو آفتابیقیسی زردآلو آفتابی همانطور که گفتیم به وسیله حرارت آفتاب تهیه می شود و کاملا ارگانیک می باشد. ولی زمان زیادی برای این روش لازم است، و برای تولید در تناژ بالا معمولا از روش گوگردی استفاده می کنند. در هر صورت برای خرید قیسی زردآلو آفتابی مرغوب، بهتر است به ميران نرمی، و اینکه کاملا بهداشتی تهیه شده باشد، دقت لازم را داشته باشید. چرا که بعضی از قیسی هايي که به این روش تهیه می شوند، به خاطر زیاد ماندن در مقابل آفتاب، بیش از اندازه خشک و سفت می شوند. و همین باعث پایین آمدن کیفیت می شود.

صادرات قیسی زردآلو ممتاز

صادرات قیسی زردآلو ممتازقیسی های زردآلو ممتاز در ایران، همانطور که گفتیم، بیشتر مربوط به شهر تبریز و مرند است. چرا که تبریز توانسته است هم در کشت زردآلو و هم در زمینه بسته بندی، پیشرفت خوبی داشته باشد. و با رعایت استانداردهای جهانی در زمینه بسته بندی، توانسته است ارز آوری خوبی به خاطر صادرات انواع قیسی زردآلو، برای کشور داشته باشد.

پخش قیسی گوگردی زردآلو

پخش قیسی گوگردی زردآلوقیسی گوگردی چون به وسیله خشکاندن با دود گوگرد، تهیه می شود، خیلی دیرتر دچار گندیدگی می شود. و از دلایل دیگر برای استفاده از این روش برای تولید در تناژ بالا، همین گندزدا بودن این روش است. که باز هم چون زردآلو بیشتر در شهرهای شمال غرب کشت می شود، پخش قیسی زردآلو هم از همه نوعش، بیشتر از این شهرها، به دیگر نقاط ایران و دنیا صورت می گیرد.

بهترین قیمت و کیفیت قیسی زردآلو

بهترین قیمت و کیفیت قیسی زردآلوبرای بدست آوردن بهترین قیمت، به همراه بهترین کیفیت قیسی صنعتی زردآلو در کشور، بهتر است به شهرهای تبریز و مرند مراجعه کنید، و یا از نمایندگی ها و سایت های معتبر مربوط، خرید متنوع تری داشته باشید.

چرا که در مرند و تبریز، قیسی علاوه بر روش معمول که به صورت برگه های خشک شده زردآلو تهیه می شود، قیسی مغز دار هم تولید می شود. که در آن از مغز خشکبار هايي چون گردو بادام و… استفاده می شود. فقط قیمت قیسی مغزدار، به خاطر مغزهایش، کمی گران تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما