فروش عمده زردآلو عسگرآباد سالم ارومیه

فروش عمده زردآلو با رقم های پیش رس شروع می شود و تا پایان زمانی که ارقام مختلف برداشت می شوند ادامه می یابد. رقم عسگرآباد ارومیه را در همان روزهای برداشت انبوه در سالم ترین کیفیت تأمین می کنیم.
برخی ارقام زردآلو به نواحی خاصی از اقلیم ایران تعلق دارند و باید برای خرید آنها به مبدأ کشت آنها مراجعه کرد. زردآلو رقم عسگرآباد که تیپ رشدی آن به حالت طعم شیرین و نسج سفت و آبدار هست را در مناطق کوهستانی پرورش می دهند که شهر ارومیه مبدأ نخست رشد این نوع پرمصرف می باشد و به مرور کشت انبوه آن در نواحی دیگر استان های شمال غربی وسعت یافت.

فروش عمده زردآلو سالم ارومیه

زمان برداشت و نوع مصرف زردآلو عسگرآباد کمی با رقم های کشت شده متفاوت است و باید شروع چیدن این رقم را از اواخر خردادماه تا اواسط تیر در نظر گرفت و مصرفی به مراتب بیشتر با منظور تولید قیسی، خام خوری، تهیه مربا، کمپوت و شربت را از این رقم می شود انتظار داشت. فروش عمده زردآلو با نام رقم های بومی در شهرهای مختلف به واسطه فعالیت و تمهیدات میادین میوه و از خود باغات پیوست می خورد که ارومیه از قدیم برای تجارت میوه های تابستانی هسته دار همچون زردآلو شناخته شده هست.

فروش عمده زردآلو

خرید اینترنتی زردآلو ایرانی به قیمت مناسب

زردآلو ایرانی یکی از میوه های هسته دار مورد تأیید استانداردهای مصرف خیلی از کشورها می باشد و از تولیدات کشورمان به میزان تناژ بالا برای بازار بین المللی چهار گوشه جهان، صادرات انجام می پذیرد. خوشبختانه با مطالعات و تحقیقات معتبر، اقدامات ارزنده ای برای کشت و مراقبت از ارقام زردآلو در باغات حاصلخیز شهرهای ایران صورت می پذیرد که حاصل آن معرفی ارقامی مقاوم به آفات و بیماری ها با حجم باردهی بالا می باشد. زردآلو عسگرآباد جزو گونه هایی شناخته می شود که از نظر بازار پسندی و موقعیت کاربردی، محبوبیتی بیشتر و خرید بالا دارد. بیانگر می شویم که فرصت فروش عمده زردآلو در قیمتی ایده آل را برای خریداران از شهرهای بزرگ و کوچک و حتی برای کشورهای مختلف را فراهم می آوریم که تا مناسب شدن شرایط در همه جوانب پیش می رویم.

فروش عمده زردآلو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما