قیمت عمده زردآلو شاهرودی در تهران

زردآلو شاهردوی و هر رقم دیگر را در سبدهای پلاستیکی 15 کیلویی می توان به بازار تهران ارسال کرد که برای میادین تهران، ارسال عمده زردآلو با قیمت عادلانه طبق در نظر گرفتن هزینه مسافت و شرایط حاکم بر بازار انجام خواهد گرفت.
از میان خانواده متنوع زردآلوی ایرانی، نوع شاهرودی را نیز با ظاهر و کیفیت طعم درجه یک می توان راهی بازار تهران کرد که در کنار ارسال مقدار مختلف از انواع زردآلو، این رقم هم بارگیری می شود. در کل زردآلوها در بسته های 15 کیلویی بیشترین بسته بندی را دارند و در واقع سبدهای پلاستیکی ظرفیت این مقدار و بیشتر را دارند. در کل برای ارسال زردآلو شاهرودی و هر نوع دیگر به شهر تهران باید روی کیفیت زردآلوها و نیز خود سبدها توجه داشت تا در قبال طی مسافت بار ارسالی دچار آسیب نشود.
بازار تهران به خاطر مصرف بیشمار زردآلو در فصل برداشت، از میادین دیگر شهرها اقدام به واردات زردآلو تازه می نماید که همکاری روزانه با حجره ها و تاجران با خرید چندین تن در روز پیش می رود. بهترین همکاری بازار تهران در ارتباط با شهرهای تولید زردآلو اتفاق می افتد که از این رو در خصوص فروش عمده انواع زردآلو، روی قیمت توافقی عادلانه تأکید خواهیم داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما