مرکز تولید برگه زردآلو ترش در کشور

برگه زرد آلو جزو خشکبار پر طرفدار و مفیدی است که به تنهایی و یا به همراه آجیل، به عنوان میان وعده ای مقوی مصرف می گردد. علاوه بر این، در بعضی از شهرها و روستاهای کشور ما، از برگه زرد آلو در تهیه انواع خوراک و آش محلی، برای افزودن طعم ترش و ملس به غذا استفاده می کنند. جهت سفارش و خرید برگه زرد آلو ترش می توانید به وب سایت مجموعه ما به عنوان بهترین مرکز تولید برگه زرد آلو خشک ممتاز در کشور مراجعه نمایید.

مرکز تولید برگه زردآلو ترش در کشور

میزان فروش سالانه برگه زردآلو در ایران

میزان فروش سالانه برگه زردآلو در ایران به طور کلی خشکبار در سبک تغذیه ای مردم ایران، سهم عمده ای دارد و میزان فروش سالانه ی برگه زردآلو در کشور ما بسیار زیاد است. یکی از خشکبار بسیار محبوب و‌ مورد علاقه بسیاری از مردم، برگه زرد آلو و قیصی است که اغلب افراد به دلیل طعم مطبوع این محصول و فواید بی نظیر آن برای سلامتی، این خشکبار را خریداری و مصرف می نمایند.

با توجه به افزایش تمایل مردم کشور به مصرف خوراکی های مفید، مقوی و ارگانیک که برای سلامت بدن سودمند بوده و سیستم ایمنی را نیز تقویت می نمایند، بازار تولید و فروش محصولاتی از قبیل برگه زرد آلو از رونق قابل توجهی برخوردار شده است و بسیاری از برندهای معتبر از طریق فروشگاه ها و همچنین وب سایت ها، به تولید و فروش این محصول روی آورده اند.

بیشترین تولید برگه زردآلو در کدام شهر ایران است

بیشترین تولید برگه زردآلو در کدام شهر ایران است بیشترین تولید برگه زرد آلو در شهر شاهرود می باشد. درخت زرد آلو نیاز به میزان قابل توجهی از تابش نور خورشید از زمان کاشت تا برداشت میوه دارد. به طور کلی شهر شاهرود از میزان و شدت تابش نور آفتاب مناسبی جهت رشد زرد آلو برخوردار است، باغستان های شاهرود از خاک حاصلخیز و بستر رشد مناسبی جهت کاشت و پرورش درخت زرد آلو برخوردار هستند، استفاده از کود مناسب و تغذیه صحیح خاک تحت کشت، از عوامل بسیار مهم و موثر بر کیفیت زردآلوی تولید شده در این باغستان ها می باشد. زرد آلوی تولید شده در باغ های شاهرود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و از این رو برگه های زرد آلوی خشک آن نیز مرغوب و درجه یک می باشند.

با توجه به این که مقدار زیادی میوه زرد آلو، با کیفیت درجه یک در باغستان های شهر شاهرود کشت می شود، برگه این میوه نیز در حجم زیاد و با کیفیت عالی، تولید و به سراسر کشور جهت فروش، عرضه می گردد. زرد آلوی شاهرود به دلیل آب و هوای معتدل و مرطوب و همچنین خاک حاصلخیز این منطقه، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول به دلیل استفاده از مواد مغذی موجود در خاک حاصلخیز، عموما دارای اندازه ی درشت و کیفیت بی نظیر و تضمین شده است. طعم این میوه، مطبوع و متمایل به ترش مزگی می باشد و دارای بافت زرد رنگ و نرمی است. برگه ای که از زرد آلوی شاهرود به دست می آید، دارای ویژگی های منحصر به فرد بوده و در تمامی کشور و همچنین بازار های جهانی، از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

بررسی استانداردهای لازم برای صادرات برگه زردآلو به کشورهای همسایه

بررسی استانداردهای لازم برای صادرات برگه زردآلو به کشورهای همسایه برگه زرد آلو جهت صادرات باید دارای یک سری فاکتورهای مشخص باشد تا به عنوان محصول درجه یک، در بازار جهانی مورد توجه قرار گیرد. در این زمینه توجه به موارد مختلفی از جمله کیفیت و سایز محصول، نحوه بسته بندی و همچنین برند تولید کننده برگه زرد آلو، حائز اهمیت می باشد.

  • هر چه برگه زردآلو مرغوب تر بوده و از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، دارای شرایط مناسب تری جهت صادرات خواهد بود. برگه های اعلاء که دارای اندازه ای درشت، پوسته براق و درخشان و همچنین سطح صاف و بدون هیچ گونه لک سیاه و یا کرم خوردگی باشد، به عنوان برگه زردآلو درجه یک شناخته می شود و جهت عرضه و فروش در بازار های جهانی مناسب می باشد.
  • برگه زرد آلوی صادراتی بايد دارای ویژگی های ممتاز باشد. این محصول جهت صادرات باید کاملا سالم و تمیز بوده، عاري از هر گونه آفات، سنگ ریزه ، شن و خاک باشد.
  • طعم و عطر برگه باید مطبوع بوده و مزه یا بوی غیر عادی ندهد. ضمن آن که ميزان رطوبت موجود در این خشکبار باید کمتر از ۱۸ درصد وزن محصول باشد تا طی مراحل حمل و نقل و انبار، فاسد نگردد.
  • برگه زرد آلوی صادراتی اعلاء، باید تا حدودی دارای بافت نرم باشد، بیش از حد سفت و خشک نشده و بخش گوشتی میانی آن از بین نرفته باشد. این نوع از برگه دارای کیفیت بالایی است.
  • انواع برگه که در هنگام تست کردن، دارای طعم ترش و دلپذیری بوده و‌ مزه آن متمایل به تلخی نباشد، به عنوان برگه ممتاز، از محبوبیت بیشتری در بازار جهانی برخوردار است.
  • معمولا برگه های دارای بسته بندی استاندارد که دارای کیفیت بالایی بوده و تاریخ تولید و انقضای آنها مشخص است، در بازار هدف کشورهای همسایه ایران، طرفداران بیشتری دارد.
  • چنانچه برگه زردآلو به صورت فله ای صادر گردد، نسبت به محصولی که دستچین و شستشو شده و در داخل بسته بندی های بهداشتی قرار می گیرد، قیمت پایین تری دارد و می تواند در بعضی از بازارهای جهانی، با موفق تر بیشتری به فروش برسد.

خرید عمده برگه زردآلو ترش در بازار یزد

خرید عمده برگه زردآلو ترش در بازار یزد برای خرید عمده برگه زرد آلو ترش در بازار یزد، بهتر است به مراکز توزیع و فروشندگان معتبری مراجعه نمایید که خود، تولید کننده این محصول نیز باشند. در این صورت با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، ضمن اطمینان از کیفیت بالای برگه زرد آلو، با حذف هزینه های دلالی و واسطه گری، این محصول را با قیمت مناسب تری نیز خریداری خواهید نمود.

مجموعه ما یکی از معتبرترین و معتمدترین مراکز تولید و‌ توزیع برگه زرد آلو ترش درجه یک بوده که این محصول را با بهترین کیفیت در معرض فروش قرار می دهد. در این مجموعه انواع برگه میوه با استفاده از مواد اولیه مرغوب و بهره گیری از ماشین آلات مدرن و کارشناسان مجرب و متخصص، تولید و توزیع می گردد. جهت سفارش و خرید این محصول می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با انواع محصولات ما از جمله برگه و قیصی زرد آلو برند مانی و اطلاع از لیست قیمت آنها، از مزایای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان مجرب و متخصص ما نیز بهره‌مند گردید. ضمن آن که امکان خرید این محصول به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق وب سایت مجموعه ما، جهت رفاه حال مشتریان محترم، فراهم می باشد. همچنین می توانید از مزایای خرید برگه زرد آلو فله ای به صورت عمده و با قیمت های مناسب عمده فروشی، به همراه ارسال مطمئن کالا نیز برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما