مرکز خرید زردآلو تبرزه درجه یک مرند

چرا زردآلو تبرزه شهر مرند را انتخاب کنیم؟ بهتر است پیش تر از چندین ارقام زردآلوی پرورش یافته مرند اطلاعاتی کسب کنید تا اینکه تمایز را در خرید زردآلوهای درجه یک مرکز بازار میوه این شهر ببینید.
کلاً شهرهایی که موقعیت جغرافیایی آنها به شمال غربی کشور مرتبط است از نظر حاصلخیزی برای پرورش میوه ای همچون زردآلو بهترین خاک را دارند و می توان زردآلو با ارقام مختلف را طبق علم کشاورزی به بار آورد. مرند شهری مستقر در شمال غربی کشور است که زردآلوی این شهر نام میوه ای برخوردار از مرغوبیت خوب را در بازار چندین شهر به خود اختصاص داده است و ارقام مهمی از خانواده زردآلوها در خاک این شهر کاشت می شوند. رقم زردآلو تبرزه جزو چند رقم خوشمزه و به عمل آمده در آب و هوای شهر مرند است که وسعت زمین های کشاورزی زیر کشت مرند برای پرورش این رقم زیاد است و سالیانه چندین تن برداشت زردآلو تبرزه به انجام می رسد.
کیفیت رشد تمام ارقام زردآلو در شهر مرند چنین است که با اصول آبیاری منظم و طبق نیاز با کود دهی مناسب و در کل نگهداری خوب می توان برداشت محصول درجه یک را انتظار داشت. خوشبختانه ارقام متنوع زردآلو در خاک شهر مرند بهترین رشد را دارند که رقم تبرزه، عسگرآباد، نوع نصیری و اردوباد درشت وچند رقم دیگر رشد می کنند. در کل بازار مرکزی مرند در همه سال ها تأمین کننده زردآلو می باشد که در گذر زمان، ظرفیت کار پرورش و برداشت، اعتبار و رونق می یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما