مرکز پخش قیسی سیاه صادراتی ایران

قیسی سیاه با طعم و کیفیتی مثال زدنی توانسته است در فروش صادراتی با درصد بالایی مورد پسند واقع شود و خیلی از کشورها ایران را مرکز پخش بهترین انواع قیسی قبول دارند.
در میان خشکبار مخصوصاً انواع قیسی ها، برخی رقم ها بیشترین تقاضا را دارند چرا که طعم خوشمزه تر دارند و این صحبت در خصوص قیسی سیاه صدق می کند. بسیاری از خشکبار دوستان محصول قیسی سیاه را برای خوردن لذت بخش می دانند و در طول سال از خرید آن دریغ نمی کنند. همواره وضعیت خرید قیسی در فروشگاه های خشکبار و نیز وضع عمده فروشی در بازار آجیل و خشکبار در مورد قیسی سیاه، با مطلوبیت خوبی برقرار هست که به واقع تاکنون ایران مرکز پخش درصد بالایی از ارقام خشکبار در کل دنیا می باشد و برای قیسی هم جزو عرضه کنندگان دست اول محسوب می گردد.
در ایران قدمت تولید خشکبار به سال های دور بر می گردد و از همان زمان های قدیم، معاملات بین کشورها با ایران انجام می شده است و اکنون این تجارت با عنوان صادرات گسترده ادامه می یابد. در بیان گزارش آمار و ارقام محصولات صادراتی خشکبار، می توان یادآور شد انواع قیسی ها هم در بخشی از فروش کلان صادراتی سهیم هستند و خیلی از کشورها ایران را مرکز تهیه نیاز خشکبار خود انتخاب می کنند.

قیسی سیاه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما