صادرات برگه قیسی دودی تازه مرند

صادرات برگه قیسی های تازه به نام رقم دودی سکه ای و طلایی از شهر مرند انجام می پذیرد که در کل نحوه تولید ممتازترین خشکبار قیسی در تخصص تولید کنندگان مرندی می باشد.
قیسی دودی رقمی کاملاً دسترس پذیر در بازار خشکبار هر شهری می باشد و از سالیان دور جامعه تولید کنندگان برگه قیسی روی تولید این رقم تمرکز داشته اند و می توان به بیشترین میزان موجودی از این نوع قیسی در کل کشور اذعان نمود. رقم قیسی دودی اهمیتی فراتر از یک محصول قابل فروش در بازار داخلی دارد که در حقیقت صادرات برگه قیسی از این رقم در وضعیت انبوه سازی شده پیش می رود و باید گفت تبادل همکاری با تاجران خارجی برای تقدیم بهترین قیسی دودی تازه از سال ها پیش برقرار گردیده است.
شهر مرند نام آشناترین شهر تولید و پخش برگه قیسی دودی در ایران است و در طی یک سال کامل توسط تأمین کننده های صنف خشکبار مرند، همکاری های زیادی با ایجاد روابطی در شرایط ایده آل با متقاضیان در داخل کشور و در سهمی جدا با مشتریان خارجی انجام می پذیرد. همواره تلاش اتحادیه و اصناف خشکبار مرند برای صادرات برگه قیسی تازه به نتایج ایده آل رسیده است و محصولات خشکباری این شهر در کشورهای دیگر مصرف می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

صادرات برگه قیسی

صادرات برگه قیسی دودی بسته بندی شده مرند

در کل بخشی از محصولات خشکبار ایران به شکل فله ای صادر می شوند و در مواردی هم شرکت هایی هستند که انواع خشکبار را بسته بندی شده به کشورها صادر می کنند. همواره برگه قیسی نیز از شهر مرند در دو شکل فله ای و با بسته بندی کارتنی به چند کشور خریدار صادر می شود. در کل صادرات برگه قیسی به لحاظ کیفیت شامل تولیدات تازه، خوش طعم و ممتاز می باشد که خشکبار قیسی مرند این ویژگی ها را دارند.

صادرات برگه قیسی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما